DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI
MASA ADALAH PEDANG
Hargailah masa yang ada utk dakkwah dan jihad fisabilillah...

InsyaAllah blog ini sebagai perkongsian ilmu bersama...
Selamatkan Palestin dengan tangan-tangan kita berjihad menentang Yahudi laknatullah.. Allahuakbar...!!!!

Sabda Rasulullah s.a.w.,

"Sungguh,jika ka'abah diruntuhkan batu demi batu, itu adalah masih ringan disisi ALLAH...berbanding ditumpahkan darah seorang ummat Islam".


Muslim...

Marilah kita sama2 doakan agar saudara seislam kita di filistin mendapat kemenangan,menegakkan agama Islam...jika berkesempatan..marilah sama2 berjuang...

dan tegakkan Khilafah...

sesungguhnya semua ummat Islam itu bersaudara...

DENGARKAN

...denial

Wednesday, March 17, 2010 at 6:11 PM
in sya ALLAH...suatu hari nanti aku akan menerangkan segala-galanya kepada anak-anakku. Aku pun tahu, tak patut aku berkelakuan sebegini rupa kan...umur pun dah lanjut usia. Tapi, salah kah aku??? salah kah aku ingin dibelai dan dimanja seperti orang lain??? aku pun manusia juga kan? maaf jika "statement" aku ni mengguris hati dan perasaan sesiapa yang terlibat...

namun, aku juga tahu...aku tidak semestinya berkelakuan mengalahkan anak-anak muda. maybe...yang tu aku silap, aku pun sedang memperbaiki kesilapan dan kekhilafan diriku ini...aku sentiasa mengharapkan sokongan dan dorongan daripada kawan-kawanku semua. aku juga tahu perbuatan ku ini tidak molek disisi agama dan akan meruntuhkan serta merosakkan nama agama kita.

dia datang dalam hidupku tanpa ku sedari...dia menyerikan hidupku seperti alam muda ku dahulu kala. dia dapat membahagiakan ku dan melayaniku seperti sang puteri idaman hati. dia mencintaiku sepenuh hatinya dan telah berjanji setia untuk hidup dan mati hanya bersamaku. apa yang boleh kulakukan wahai sahabat? aku terlalu sayangkan dia dan telah memberikan seluruh hatiku ini kepadanya.

dan ingatlah sahabat...dikau pun manusia sang insan yang bersifat pelupa dan naif jua. aku pun sama seperti mu, kita adalah sama dan serupa. tidak lari daripada melakukan kesilapan. namun, sahabat...aku sentiasa memohon kpeada ALLAH agar hubungan ku dan dia akan berakhir dengan kejayaan yang sentiasa ku idam-idamkan. inginkan kebahagian dan kehidupan yang menjaminkan keharmonian rumah tangga.

lagipun, anak-anak ku semua sudah meningkat dewasa. aku tidak tahu umurku ini sampai bila dan bila ajlku kan datang menjemputku. aku ingin pabila diri ini sudah tidak larat nanti, ada seseorang yang ikhlas dan sudi menemani ku untuk kesekian lamanya. agar sakit demam ku nanti tidak terabai kerana kesibukan anak-anakku dengan dunia mereka sendiri.


sahabat, kau jangan risau...suatu hari nanti akan ku ceritakan kesemuanya kepada mu dan anak-anak ku. duhai sahabat...datanglah dihari persandingan ku anati...semoga dirimu juag kan bahagia dunia dan akhirat yang kita akan tuju nanti...dan ingatlah tempat kita di akhirat sana...

0 comments

Post a Comment

Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com | Distributed by Sorpotel Recipe |