DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI
MASA ADALAH PEDANG
Hargailah masa yang ada utk dakkwah dan jihad fisabilillah...

InsyaAllah blog ini sebagai perkongsian ilmu bersama...
Selamatkan Palestin dengan tangan-tangan kita berjihad menentang Yahudi laknatullah.. Allahuakbar...!!!!

Sabda Rasulullah s.a.w.,

"Sungguh,jika ka'abah diruntuhkan batu demi batu, itu adalah masih ringan disisi ALLAH...berbanding ditumpahkan darah seorang ummat Islam".


Muslim...

Marilah kita sama2 doakan agar saudara seislam kita di filistin mendapat kemenangan,menegakkan agama Islam...jika berkesempatan..marilah sama2 berjuang...

dan tegakkan Khilafah...

sesungguhnya semua ummat Islam itu bersaudara...

DENGARKAN

ADAKAH INI YANG DIBANGGAKAN???

Wednesday, January 5, 2011 at 12:55 AM
ADAKAH INI YANG DIBANGGAKAN???
by Abu Abdullah on Friday, December 31, 2010 at 5:04pm
KEPULANGAN wira bola sepak negara yang menjulang Piala Suzuki AFF 2010 buat kali pertama sejak dipertandingkan 14 tahun lalu disambut meriah di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), Sepang, semalam.

Tinjauan mendapati kira-kira 3,000 penyokong setia Harimau Malaya mula memenuhi kawasan pekarangan KLIA seawal jam 12 tengah hari sebagai tanda sokongan kepada pasukan bola sepak kebangsaan.

Mereka hadir dengan membawa trompet, dram dan kata-kata sepanduk serta menyanyi beramai-ramai sementara menunggu kepulangan skuad bimbingan K Rajagobal.

Selain tidak berputus asa menunggu ketibaan wira negara, mereka seakan-akan mendapat semangat baru untuk terus menyokong angin perubahan senario bola sepak tempatan.

JANGAN DIBANGGAKAN JIKA MALAM INI 31/12/2010. PIHAK YANG BERKUASA (JABATAN2 AGAMA DAN SIAPA2 SAHAJA) TIDAK BERBUAT SESUATU. SAYA YAKIN, 9 BULAN AKAN DATANG, AKAN RAMAI LAGI "ANAK HARAM" HASIL SAMBUTAN TAHUN BARU DILAHIRKAN. ADAKAH INI AKAN "MEMBANGGAKAN"??? KITA SEHARUSNYA MELAHIRKAN PARA PEJUANG, BUKANNYA PARA ANAK HARAM. FIKIR2KANLAH WAHAI UMMAT MANUSIA....

0 comments

Post a Comment

Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com | Distributed by Sorpotel Recipe |