DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI
MASA ADALAH PEDANG
Hargailah masa yang ada utk dakkwah dan jihad fisabilillah...

InsyaAllah blog ini sebagai perkongsian ilmu bersama...
Selamatkan Palestin dengan tangan-tangan kita berjihad menentang Yahudi laknatullah.. Allahuakbar...!!!!

Sabda Rasulullah s.a.w.,

"Sungguh,jika ka'abah diruntuhkan batu demi batu, itu adalah masih ringan disisi ALLAH...berbanding ditumpahkan darah seorang ummat Islam".


Muslim...

Marilah kita sama2 doakan agar saudara seislam kita di filistin mendapat kemenangan,menegakkan agama Islam...jika berkesempatan..marilah sama2 berjuang...

dan tegakkan Khilafah...

sesungguhnya semua ummat Islam itu bersaudara...

DENGARKAN

MESIR MUNAFIK , YAHUDI(ZIONIST) LAKNATULLAH.

Wednesday, January 5, 2011 at 12:56 AM
MESIR MUNAFIK , YAHUDI(ZIONIST) LAKNATULLAH.
by Abu Abdullah on Tuesday, January 4, 2011 at 2:45am

BUNYI KASAR TAJUK DIATAS, NAMUN ITULAH YANG SEPATUTNYA BUAT MEREKA. SETELAH MENGADAKAN MESYUARAT, KEPUTUSAN DIAMBIL HANYA 8 ORANG SAHAJA YANG MENAIKI KAPAL MENUJU KE AL-ARISH PORT. MAKA, YANG SELEBIHNYA MENAIKI KAPAL TERBANG MENUJU KE AL-ARISH AIRPORT. TANGGAL 01 JAN 2011, JAM 10.30 PAGI, SAHABAT DARI MALAYSIA UST.NORAZLI @ UST.TALIBAN MENAIKI "KAPAL SALAM" BERSAMA 7 ORANG LAGI DELEGASI IAITU 1 INDONESIA, 4 INDIA, 1 JEPUN, 1 AZARBAIJAN. KEMUDIAN, KEESOKAN HARINYA TEPAT JAM 6 PAGI KAMI BERGERAK DARI LATAKIA KE DAMASCUS INTERNATIONAL AIRPORT. MENGAMBIL MASA SELAMA 5JAM. JAM 11 TENGAH HARI KAMI TIBA DI DAMASCUS DAN JAM 3 KAMI MENAIKI PESAWAT, MENGAMBIL MASA 1JAM 10 MENIT. TEPAT JAM 4.30 KAMI TIBA DI AL-ARISH AIRPORT. DISINI MESIR PADA AWALNYA TIDAK MEMBENARKAN KAMI MASUK DAN MENYURUH TUNGGU DAHULU. KAMI DI AIRPORT SELAMA 5JAM. KAMI MENGADAKAN DEMONTRASI DI AIRPORT BAGI MEMBANTAH TINDAKAN MESIR. PADA AWALNYA KAMI MENDAPAT KHABAR GEMBIRA YANG MENGATAKAN KAPAL SUDAH BERLABUH DI AL-ARISH PORT. MAKA, KAMI PUN MAHU TERUS MASUK KE GAZA MALAM INI JUGA. SETELAH KAMI DAPAT MASUK, DAN PAGI 3 JAN 2011 KAMI MENDAPAT BERITA YANG KAPAL TIDAK DIBENARKAN BERLABUH SETELAH BERADA BEBRAPA KM DARI JETI. SAHABAT2 YANG 8 ORANG ITU TADI TIDAK DAPAT MAKAN DAN MINUM HAMPIR 17JAM.

HAL INI ADALAH MAINAN MESIR, MEREKA MEMBENARKAN KAMI MASUK DAHULU DAN MENAHAN SAHABAT2 SERTA BARANG2 YANG BERADA DI ATAS KAPAL. SAMPAI SAAT INI KAMI BELUM DAPAT BERITA YANG SAHIH MENGATAKAN MEREKA TELAH SELAMAT BERLABUH DAN DIBENARKAN MEMASUKI GAZA. INILAH SEBAB ANA MENGATAKAN MESIR MUNAFIK DAN BERSAHABAT DENGAN YAHUDI LAKNATULLAH.

MOHON SAHABT2 DI MALAYSIA BERBUAT SESUATU BAGI MELOBI DAN MEMBANTAH KEKEJAMAN MESIR DAN SEKUTUNYA YAHUDI. BUAT APA SAHAJA, DEMONSTRASI, SOALAT HAJAT, HANTAR MEMORANDUM DAN SEBAGAINYA.

"BEKERJA KERANA ALLAH"

"TIDAK AKAN BERTEMU DUA DEBU DI AKHIRAT KELAK, IAITU DEBU API NERAKA DAN DEBU DI JALAN JUANG/DA'WAH" HAIDIS MUSLIM.

0 comments

Post a Comment

Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com | Distributed by Sorpotel Recipe |